top of page

תערוכת BAU 2023

עודכן: 15 באפר׳

קבוצת Hormann חושפת פיתוחים מהפכניים בתערוכה העולמית

בתערוכת הסחר הבינלאומית המפוארת של BAU, בה העולם נפגש כדי לראות את ההתקדמויות האחרונות בתחום האדריכלות והבנייה, קבוצת Hormann שוב הביאה את עצמה למרכז הבמה, עם דוכן עצום עמוס בפיתוחים המהפכניים ביותר לשנה הנוכחית. בעוד שהמבקרים סיירו באולמות התערוכה הנרחבים, הם נחשפו לרעיונות חדשנות שלא נראו כמותם, כאשר Hormann הציג מגוון של פיתוחים מהפכניים שהשאירו את המשתתפים ללא מילים. הצצה מהירה לפיתוחים שנחשפו בתערוכת BAU 2023 !






אחת החשיפות המצופות ביותר בתערוכה הייתה הגישה המובילה של Hormann לטכנולוגיית דלתות. מוכרת כיום כיצרנית הדלתות מתקדמות ואמינות ביותר בעולם, Hormann  חשפה סדרה של פיתוחים שלא נראו לפני כן. מדלתות פנימיות לדלתות כניסה תעשייתיות, Hormann הציגה מגוון של עיצובים, משטחים ודגמים חדשים שמחדשים את גבולות האסתטיקה והפונקציונליות של הדלתות.ביניהם תחום הבולרדים החכמים, פתרונות האסתטיים של דלתות הגראז' עם הפתיחה הכפולה הייחודית, פיתוחים מתקדמים ביותר בתחום תריסי האש, המערכות חכמות ובעולם טכנולוגיית העמסה.

מקום מיוחד היה לציד עיצובים ומשטחים חדשים שהוצגו לדלתות פנימיות. ההתחייבות של Hormann לאומנות ולאיכות היתה ברורה בכל פרט, עם דגש על חוזק וגמישות בעיצוב. המבקרים נשארו עם הרבה השתאות בהתאמה רחבה של הדלתות האלה, המשלבות באופן חלק בין חוזק ליופי, ומספקות פתרונות מותאמים לצרכים השונים של בעלי הבתים המודרניים.

בנוסף למגוון המגוון שלו, Hormann חשף גם את הידע שלו בתחום של דלתות תעשייתיות וטכנולוגיית טעינה. כיצרן מוביל בעולם בתחום זה, Hormann חשף מספר פתרונות מוצקים שעוצבו לשפר את היעילות והבטיחות בסביבות תעשייתיות. ממחסומים עד תחנות תשלום אוטומטיות, הורמאן הדגיש את יכולתו לספק מערכות הגנת פרימטר מקיפות שעונות על דרישות הסביבה התעשייתית המודרנית.

כאשר המבקרים הגיעו לכיוון עמדת Hormann, הם נפגשו עם אווירה של התרגשות וציפייה. התערוכה של BAU סיפקה פלטפורמה מושלמת כדי להציג את החדשנות האחרונה של קבוצת Hormann לקהל הגלובלי, מאשרת את מעמדה כמובילה בטכנולוגיית דלתות ופתרונות טעינה. עם כל פיתוח חדש, עם כל פיתוח חדש, Hormann ממשיכה למתוח את גבולות האפשר, ומצביעה על תקנים חדשים של איכות בתעשייה.

אין ספק שהנוכחות של Hormann בתערוכת BAU הייתה עדות למחויבותה הנאמנה לחדשנות ולאיכות. פיתוחים מהפכניים בטכנולוגיית דלתות ועד פתרונות חדשניים בטכנולוגיית הטעינה, Hormann הציגה מגוון של פיתוחים שהוכנסו להצפנה על עתידו של האדריכלות והלוגיסטיקה. בעוד העולם ממשיך להתפתח, Hormann נשארת בחזית החדשנות, מובילה את הדרך לעתיד מבהיר, חכם ויותר אפקטיבי.




12 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page