top of page

מהפכה בעולם האדריכלות | שערים קו 0

עודכן: 18 באפר׳


איך הייתם מגיבים אם הייתי אומר לכם שיש שער בלתי נראה, שער נסתר, שער שברגע שתסגרו אותו, הוא פשוט ייראה כמו חלק מהחומה? ברוכים הבאים לצעקה האחרונה בעולם העיצוב, שערים קו 0.

 



שער קו 0 הוא למעשה שער פנלים לתעשייה עם אפשרות לחיפוי, הוא מגיע ממשפחת דלתות הפנלים לתעשייה כך שניתן לחפות אותו גם בחיפויים כבדים כמו אבן, קרמיקה וכו' ועדיין יסתדר. להרים את המשקל ולעבוד שנים רבות ללא בעיה.

בעולם האדריכלות המתפתח ללא הרף, שבו החדשנות שולטת ומעצבים מחפשים כל הזמן לדחוף את גבולות היצירתיות, הורמן עשתה צעד מהפכני קדימה עם עיצובי השערים פורצי הדרך שלה. אדריכלים ברחבי העולם מאמצים את פתרונות השער האינדיבידואליים של Hörmann, מתוך הכרה בהשפעה הטרנספורמטיבית שיכולה להיות להם על האסתטיקה והפונקציונליות של הפרויקטים שלהם.

 

בלב החדשנות של Hörmann טמונה היכולת שלו לשלב בצורה חלקה שערים בעיצובים אדריכליים, ולטשטש את הקווים בין צורה לתפקוד. עם מערכות שערים חסכוניות המתאימות לכל מבנה תעשייתי בשיטות פרזול, Hörmann מציעה לאדריכלים גמישות וביטחון ללא תחרות בתכנון מבנים חדשים או שיפוץ קיימות. השערים אינם עוד מחשבות שלאחר מכן; הם מרכיבים אינטגרליים של תהליך העיצוב, שמעלים את המשיכה החזותית של מבנים תוך שיפור האבטחה והפונקציונליות.




פריצת דרך זו מוסיפה למבנים השונים רמה חדשה של גימורים ואסתטיקה. מדובר בטכנולוגיה אשר נועדה לקבל אליה ולהטמיע את החיפוי באופן מושלם ומודייק.




אין ספק ששימוש בטכנולוגיה זו משדרת סמל סטטוס אחר ובאופן אינטיליגנטי מכניסה את הצורך בשער למעבר הרכבים הישר אל תוך כלל האלמטים האסטתיים והמתוחכמים ביותר במבנה.

22 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page