top of page
  • תמונת הסופר/תElay Huri

שערי גלילה - כל מה שצריך לדעת על סוגי השערים השונים

עודכן: 15 באפר׳

מה זה שערי גלילה? אילו שמות נוספים קיימים למוצר הזה בשוק? מה ההבדלים בין שערי הגלילה השונים שHORMANN יודעים לספק ומה היחודיות של כל שער גלילה?

 

מיד נפרט על הכל במאמר קצר וענייני.אז שניה אחת לפני שממשיכים נעשה סדר בכל הבלאגן, בשפה העממית אוהבים לקרוא למוצר הזה בשמות שונים, שערי גלילה, שערים נגללים, דלתות נגללות, תריסי גלילה חשמליים ואפילו יצא לי לשמוע שלבים נגללים, אז למען הסדר הטוב נקרא למוצר הזה לאורך כל המאמר שערי גלילה.אז אילו שערים נגללים HORMANN יודעים לספק? נתחיל מהפופולארי ביותר אל הפחות. 


שער גלילה DD

שער DD הוא שער גלילה חשמלי, בא לתת פתרון מדהים לסגירת פתחים, השער מצויד במנוע שמתאימים באופן אישי לגודל הפתח, מנוע משוכלל עם תרמוסטט שיודע לעצור עבודתו בסיטואציות של התחממות וכך מונע את שריפת המנוע במקרים של עומס יתר.



שער זה מתאים לפתחים גדולים במיוחד של עד 9 מ׳ גובה ועד 12 מ׳ רוחב !! 

השלבים ממנו השער מורכב נקראים Decotherm S, אילו שלבים העשויים פלדה צבועה בתנור בגוון RAL9006 עם מילוי פוליארתן מוקצף לצורך בידוד אקוסטי וטרמי. 

מסילות השער הן מסילות אלומיניום מאסיביות, המצוידות בשתי מברשות אטימה ושני פסי החלקה לאורך כל המסילה מה שנותן שקט בזמן עבודה ואורך חיים מירבי של השער.

חלונות הצצה, ניתן להוסיף חלונות הצצה על השלבים, מדובר בחלונות אטומים עם חזית שקופה בגודל של 150X50.


מערכות בטיחות:

מערכת SKS, מערכת זו היא מערכת בטיחות שניתן להוסיף לשער, בשפה העממית היא נקראת ״סף תחתון רגיש״ ברגע שהשער ירד על עצם כלשהו הוא מיד יעלה חזרה למעלה ולא ימשיך לרדת.עיניים פוטו חיצוניות, גם זו מערכת בטיחות שניתן להוסיף לשער, מדובר בשתי עיניים שמסתכלות אחת על השניה ויוצרות קרן לייזר, ברגע שעצם ישבור את קרן הלייזר השער יעלה חזרה מעלה.

שער גלילה DD S6

שער גלילה SB


אלו שערי הגלילה הנפוצים ביותר שHORMANN יודעים לספק בישראל, להרחבה על מוצרים נוספים הקשורים בקטגוריה של שערי גלילה ניתן לקרוא בהרחבה בקטלוג. גם באתר המרכזי של חברת Hormann תגיעו לחומר איכותי ומפורט. כאשר אתם ניגשים לבחור שער אנו ממליצים ליצור איתנו קשר ואנשי המקצוע שלנו יגיעו עד אליכם ואיתכם ביחד תקבלו את ההחלטה המתאימה ביותר בהתחשב בכל הגורמים שהזכרנו ובנוסף מקום להתקנה. 


34 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page